Business Service Club




Program Business Service Club (BSC), będący ofertą obsługi posprzedażnej skierowaną do Klientów Flotowych realizowaną w autoryzowanych Stacjach Obsługi Ford. Oferta BSC zapewnia profesjonalną opiekę serwisową pojazdom firmowym obejmującą serwis mechaniczny oraz obsługę powypadkową blacharsko – lakierniczą dla nowych pojazdów jak i już eksploatowanych. Program BSC to rozwiązanie sieciowe gwarantujące jasno określone standardy obsługi zapewniające mobilność użytkownika pojazdu oraz skuteczną i fachową pomoc w każdym miejscu Polski. Program BSC pozwala Klientowi flotowemu bezpośrednio uczestniczyć w procesie napraw i wpływać na optymalizację kosztów użytkowania floty. Udział w Programie to bezpieczeństwo, wygoda i pewność korzystania wyłącznie z oryginalnych części i technologii naprawczych Forda. Tym samym BSC to bezstresowe użytkowanie floty samochodowej.

Uczestnictwo w Programie

Uczestnikiem programu Business Service Club może zostać każdy Klient zarejestrowany w bazie danych Ford Polska jako Klient zbiorowy, który zawarł kontrakt serwisowy z Dealerem Forda uczestniczącym w Programie. Dowodem włączenia pojazdu Klienta do Programu są Karty Identyfikacyjne Pojazdu, wystawiane bezpłatnie przez Ford Polska.

Podstawowe korzyści wynikające z udziału w Business Service Club

Kompleksowa opieka nad parkiem samochodowym
Przewidywalność i optymalizacja kosztów
Wybór opcji Programu i zakresu obsługi
Dostęp do elektronicznych narzędzi monitorowania procesu napraw pojazdów
Zapewnienie mobilności użytkownika w oparciu o flotę pojazdów zastępczych
Usługi dodatkowe w obsłudze pojazdów (na życzenie)
Dogodne warunki płatności i fakturowania


Dla uczestników Business Service Club uruchomiony został Program BSC+* dodatkowy program rabatowy na części eksploatacyjne wykorzystywane podczas przeglądów okresowych pojazdu. 



* Program BSC+ obowiązuje od 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r. Szczegóły u koordynatorów obsługi BSC.


 
 


 
URSYN CAR FORD WARSZAWA

ul. Romera 14
02-784 Warszawa 
tel.: 22 644 75 75
 

URSYN CAR FORD PIASECZNO
ul. Żeromskiego 36
05-500 Piaseczno
tel.: 22 73 55 900

Monika Furgalska-Pabijanek

Handlowiec ds. Programu BSC
tel.: 22 644 75 75 
tel. kom.: 795 524 835
e-mail: 
bsc@ursyncar.pl

Monika Furgalska-Pabijanek

Handlowiec ds. Programu BSC
tel.: 22 644 75 75 
tel. kom.: 795 524 835
e-mail: 
bsc@ursyncar.pl


Arkadiusz Wójcik
Koordynator obsługi BSC - serwis mechaniczny
tel: 22 644 43 85 
tel.: 22 644 75 75 wew. 123
tel. kom.: 694 445 546
e-mail: 
flotaserwis@ursyncar.pl

 

Andrzej Kłopotowski
Koordynator obsługi BSC - serwis mechaniczny
tel: 22 73 55 947 
tel.: 22 73 55 900 wew. 947
tel. kom.: 694 445 550
e-mail: 
flotaserwis.piaseczno@ursyncar.pl

 

Radosław Kulesza
Koordynator obsługi BSC - serwis mechaniczny
tel.: 22 644 43 85 
tel.: 22 644 75 75 wew. 123
tel. kom.: 606 406 600
e-mail: 
flotaserwis@ursyncar.pl

 

Radosław Lewandowski
Koordynator obsługi BSC AZNN 
tel.: 22 73 55 941 
tel.: 22 73 55 900 wew. 941
tel. kom.: 664 471 990
e-mail: 
rlewandowski@ursyncar.pl

 

 



 

 

Korzyści dla uczestników programu BUSINESS SERVICE CLUB:

• profesjonalna opieka posprzedażna (obsługa mechaniczna i powypadkowa) 
• przewidywalne, koszty serwisu 
• opieka Dealera Koordynatora nad parkiem samochodowym
• dedykowane osoby do obsługi Klienta w serwisie
• wydłużony czas pracy serwisów 
• bezgotówkowy system rozliczeń 
• zbiorcza faktura miesięczna z terminem płatności od 14 do 44 dni


Pakiety BUSINESS SERVICE CLUB:

1. Pakiet serwisowy Gwarant – ryczałtowa forma rozliczeń za usługi serwisowe w sieci BSC w postaci miesięcznej raty 

2. Pakiet serwisowy Opieka – usługa serwisowa rozliczana na podstawie bieżących kosztów opartych na jednolitych założeniach serwisowych w sieci BSC 

3. Pakiet serwisowy Twój Wybór – usługa serwisowa rozliczana na podstawie zasad ustalonych indywidualnie z Klientam


Zasady uczestnictwa w programie:

 

Uczestnikiem programu BUSINESS SERVICE CLUB może zostać każdy Klient Flotowy zarejestrowany w bazie FORD Polska Sp. z o.o., który zawarł kontrakt serwisowy z Dealerem uczestniczącym w Programie.

Dowodem uczestnictwa Klienta w Programie są Karty Członkowskie, wystawiane przez FORD Polska na pojazdy nowe oraz te będące już w posiadaniu Klienta (zakupione u polskiego Autoryzowanego Dealera FORDA).

Biorąc udział w programie BUSINESS SERVICE CLUB Klient ma pewność korzystania wyłącznie z oryginalnych części i technologii FORDA. 

 

BUSINESS SERVICE CLUB

Notice: Uninitialized string offset: 0 in /core/i18n/i18n.php on line 47