Ford - Salon i Serwis Forda w Warszawie - Ursyn Car

Ta strona używa cookie. Dowiedz się więcej o celu używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.


Aktualne Promocje
Jesteśmy na Facebooku
Strona główna  > Business Service Club

BUSINESS SERVICE CLUB




Program Business Service Club (BSC), będący ofertą obsługi posprzedażnej skierowaną do Klientów Flotowych realizowaną w autoryzowanych Stacjach Obsługi Ford. Oferta BSC zapewnia profesjonalną opiekę serwisową pojazdom firmowym obejmującą serwis mechaniczny oraz obsługę powypadkową blacharsko – lakierniczą dla nowych pojazdów jak i już eksploatowanych. Program BSC to rozwiązanie sieciowe gwarantujące jasno określone standardy obsługi zapewniające mobilność użytkownika pojazdu oraz skuteczną i fachową pomoc w każdym miejscu Polski. Program BSC pozwala Klientowi flotowemu bezpośrednio uczestniczyć w procesie napraw i wpływać na optymalizację kosztów użytkowania floty. Udział w Programie to bezpieczeństwo, wygoda i pewność korzystania wyłącznie z oryginalnych części i technologii naprawczych Forda. Tym samym BSC to bezstresowe użytkowanie floty samochodowej.

Uczestnictwo w Programie

Uczestnikiem programu Business Service Club może zostać każdy Klient zarejestrowany w bazie danych Ford Polska jako Klient zbiorowy, który zawarł kontrakt serwisowy z Dealerem Forda uczestniczącym w Programie. Dowodem włączenia pojazdu Klienta do Programu są Karty Identyfikacyjne Pojazdu, wystawiane bezpłatnie przez Ford Polska.

Podstawowe korzyści wynikające z udziału w Business Service Club

Kompleksowa opieka nad parkiem samochodowym
Przewidywalność i optymalizacja kosztów
Wybór opcji Programu i zakresu obsługi
Dostęp do elektronicznych narzędzi monitorowania procesu napraw pojazdów
Zapewnienie mobilności użytkownika w oparciu o flotę pojazdów zastępczych
Usługi dodatkowe w obsłudze pojazdów (na życzenie)
Dogodne warunki płatności i fakturowania

Dla uczestników Business Service Club uruchomiony został Program BSC+* dodatkowy program rabatowy na części eksploatacyjne wykorzystywane podczas przeglądów okresowych pojazdu.


* Program BSC+ obowiązuje od 1 stycznia 2017r. do 31 grudnia 2017r.
Szczegóły u koordynatorów obsługi BSC.


 
 


URSYN CAR
FORD WARSZAWA
ul. Romera 14
02-784 Warszawa
tel.: 22 644 75 75
 
URSYN CAR
FORD PIASECZNO

ul. Żeromskiego 36
05-500 Piaseczno
tel.: 22 73 55 900

Przemysław Semmler
Handlowiec ds. Programu BSC
tel.: 22 644 75 75
tel. kom.: 795 524 835
e-mail:
bsc@ursyncar.pl
 
Przemysław Semmler
Handlowiec ds. Programu BSC
tel.: 22 644 75 75
tel. kom.: 795 524 835
e-mail: bsc@ursyncar.pl

Arkadiusz Wójcik
Koordynator obsługi BSC - serwis mechaniczny
tel: 22 644 43 85
tel.: 22 644 75 75 wew. 123
tel. kom.: 694 445 546
e-mail:
flotaserwis@ursyncar.pl
 

Andrzej Kłopotowski
Koordynator obsługi BSC - serwis mechaniczny
tel: 22 73 55 947
tel.: 22 73 55 900 wew. 947
tel. kom.: 694 445 550
e-mail:
flotaserwis.piaseczno@ursyncar.pl
 

Radosław Kulesza

Koordynator obsługi BSC - serwis mechaniczny
tel.: 22 644 43 85
tel.: 22 644 75 75 wew. 123
tel. kom.: 606 406 600
e-mail:
flotaserwis@ursyncar.pl


Radosław Lewandowski

Koordynator obsługi BSC AZNN
tel.: 22 73 55 941
tel.: 22 73 55 900 wew. 941
tel. kom.: 664 471 990
e-mail:
rlewandowski@ursyncar.pl





 

Korzyści dla uczestników programu BUSINESS SERVICE CLUB:

• profesjonalna opieka posprzedażna (obsługa mechaniczna i powypadkowa)
• przewidywalne, koszty serwisu
• opieka Dealera Koordynatora nad parkiem samochodowym
• dedykowane osoby do obsługi Klienta w serwisie
• wydłużony czas pracy serwisów
• bezgotówkowy system rozliczeń
• zbiorcza faktura miesięczna z terminem płatności od 14 do 44 dni

Pakiety BUSINESS SERVICE CLUB:

1. Pakiet serwisowy Gwarant – ryczałtowa forma rozliczeń za usługi serwisowe w sieci BSC w postaci miesięcznej raty

2. Pakiet serwisowy Opieka – usługa serwisowa rozliczana na podstawie bieżących kosztów opartych na jednolitych założeniach serwisowych w sieci BSC

3. Pakiet serwisowy Twój Wybór – usługa serwisowa rozliczana na podstawie zasad ustalonych indywidualnie z Klientam

Zasady uczestnictwa w programie:

Uczestnikiem programu BUSINESS SERVICE CLUB może zostać każdy Klient Flotowy zarejestrowany w bazie FORD Polska Sp. z o.o., który zawarł kontrakt serwisowy z Dealerem uczestniczącym w Programie.

Dowodem uczestnictwa Klienta w Programie są Karty Członkowskie, wystawiane przez FORD Polska na pojazdy nowe oraz te będące już w posiadaniu Klienta (zakupione u polskiego Autoryzowanego Dealera FORDA).

Biorąc udział w programie BUSINESS SERVICE CLUB Klient ma pewność korzystania wyłącznie z oryginalnych części i technologii FORDA.

 

Ford
Ford
Ford
Ford
2008 URSYN CAR. Wszelkie prawa zastrzeżone
Stronę odwiedzono: 5030538 razy.
Positive Power - Agencja Interaktywna, tworzenie stron, projektowanie stron, cms, budowa sklepów, tworzenie sklepów